Szanowni Państwo
W związku z zagrożeniem epidemicznym COVID-19 oraz mając na względzie konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usług użyteczności publicznej, w PGKiM obowiązują poniższe zasady i ograniczenia:
1. Wszelkie sprawy prosimy starać się załatwiać zdalnie, tj.:
- telefonicznie lub mailowo. Najważniejsze dane do kontaktu zdalnego znajdują się w zakładce kontakt naszej witryny www,
- drogą pocztową na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Powstańców Śl. 54, 46-040 Antoniów
- bezpośrednio w Biurach Obsługi Klienta oraz w siedzibie spółki poprzez wrzucenie pisma/dokumentacji do skrzynki pocztowej oznaczonej napisem „TU proszę wrzucać korespondencję” zamontowanej przy drzwiach wejściowych. Istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia na wniosek, na wskazany w piśmie adres e-mail.
2. Kontakt bezpośredni z naszymi pracownikami możliwy jest w koniecznych przypadkach tylko po uprzednim umówieniu się telefonicznym lub mailowym – z zachowaniem wszelkich wymogów reżimu sanitarnego (maseczka, dezynfekcja rąk).
3. Kasa PGKiM pozostaje czynna w dni robocze w godzinach 9.30 – 14.30. Wejście do kasy obywa się pojedynczo, z zachowaniem ww. wymogów sanitarnych. Kontakt do kasy poprzez domofon zainstalowany na drzwiach wejściowych do siedziby spółki.
4. Załatwianie niektórych spraw, takich jak sprawdzenie historii stanów wodomierzy, swoich rozliczeń i płatności, jak również otrzymywania faktur i innych powiadomień na wskazany adres e-mail - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta https://ebok.pgkim.ozimek.pl.
5. Faktury i płatności prosimy, aby wszelkie płatności wobec spółki dokonywać na nasze numery kont podane na fakturach, poprzez systemy bankowości internetowej lub w bankach stacjonarnych.
Opłaty w formie gotówkowej można realizować w punktach sprzedaży na terenie Ozimka:
• RUCH w markecie Netto przy ul. Wyzwolenia 1,
• Polo Market przy ul. Wyzwolenia 14,
• PatiCar przy ul. Leśnej 4
• Market Lewiatan przy ul. Księdza Kałuży 17.
Dziękujemy